piątek, 31 lipca 2015

Informacja

W rozwinięciu postu znajdziecie wyjaśnienie :)

     Witajcie, skarby ;*
Ktoś tutaj jeszcze jest? Tak, zapewne jesteście zdziwieni notką, po tak długiej nieobecności. Ale wiele się zmieniło i chciałabym powrócić do bloga. Jak zapewne zauważyliście, wygląd bloga przeszedł całkowitą transformację dzięki kochanej Agatce ❤ Zauważyliście pewnie również, że jej nick znajduje się w autorach. Przez pewien czas (lub na stałe) nie będę prowadziła bloga sama. Candice pomoże mi odbudować mur, który zburzyła moją nieplanowana przerwa.
Jaki jest cel tej notki? Nie chcę zabierać Waszego czasu, więc przejdę do sedna. Chciałabym wiedzieć, czy ktoś tu jeszcze jest. Czy ktoś mnie pamięta. Zrozumiałam, że bez pisania moje życie traci kolory, że czegoś mi brakuje. Jest sens wracać? Jeśli, być może znajdzie się ktoś, kto mnie toleruje i przynajmniej w jednej setnej pragnie moje powrotu, niech napisze. Cokolwiek. Kropka, serduszko, smutną minkę. Będę czekać :D

Chloe Grande x 

25 komentarzy:

  1. ★_★

    Kreatywnie ^^
    Ja jestem i czekam na nowości ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , że wracasz! !! ♡♡♡♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest tu nas kilka :)
    Mam nadzieję, że wrócisz do pisania :P :))
    Czekam na jakieś info :*
    Lucy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Naprawdę cudowny szablon. Wspaniały <333 ;D

      Usuń
  4. Jestem ^^ Chodź nie wiem czy pisałam wcześniej komentarze ame jestem i czekam :*
    Rosee ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. :D <3 ♥_♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Julio! Cieszę się, że wreszcie się pozbierałaś i wracasz na bloga. Pamiętaj, że niezależnie od Twojej decyzji ja będę cię wspierać :) Więc czekam na rozdziały! Szablonik faktycznie zajebisty xD

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥♥♥♥♥♥♥!!!!!!!!!!!!! Jestem

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiciu, pamiętaj, że ja zawsze gdzieś tutaj będę <3

    L xD

    OdpowiedzUsuń
  9. (づ ̄ ³ ̄)づ

    Ja tu jestem i czekam. Mam nadzieję, że teraz nas nie opuścisz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszeeee pani!
    Ja tutaj jestem i panią pamiętam ♥
    Ciągle wracam i sprawdzam czy nie dodałaś czegoś nowego, więc wiadomość o Pani powrocie bardzo mnie cieszy ^.^
    Czekam z niecierpliwoscią.

    Blake ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. http://kathdobrev.deviantart.com/art/Szablon-23-540463361?ga_submit_new=10%253A1434790355
    Rzucające podobieństwo, huh? Przez takie numery zastanawiam się czy nie rzucić grafiki. To nie jest śmieszne, bo ten szablon zawiera moje kody CSS, nad którymi pracowałam, więc lepiej niech zostanie zmieniony bez ingerencji mojej pracy. Takie wymyślanie kodów zajmuje mi czasami pół dnia, a jak widzę takie coś to mam ochotę rzucić robienie szablonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, że nie brałam od Ciebie żadnych kodów. Nie rozumiem o co Ci chodzi. Wykonałam szablon na własnych kodach. Ja też mam ochotę przestać robić szablony jak wiecznie są jakieś problemy...

      Usuń
  12. Nareszcie koniec przerwy ;*
    Czekam na jakieś suprise xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń